Anonieme kliklijn succesvol

10-10-2004 | 70 reacties

De tiplijn Meld Misdaad Anoniem heeft in de eerste acht maanden van 2004 al meer bruikbare tips binnengekregen dan in geheel 2003. Gemiddeld werd per maand 4500 keer gebeld dit jaar. Dit leverde maandelijks ongeveer 800 bruikbare tips op. Dankzij anonieme tips op telefoon nummer 0800-7000 heeft de politie in 2004 al vijfhonderd mensen aangehouden en ruim 250 zaken opgelost.

Stel een juridische vraag
Hoe gaan wij met jouw gegevens om?

Zware misdaad
Er is een grotere behoefte om misdaad anoniem te melden aan politie en justitie. De telefoontjes gaan steeds vaker over zware misdaad terwijl het aantal telefoontjes over kleine criminaliteit juist afneemt.

Veel drugszaken
Ruim tien procent van de tips gaat over fraude met verzekeringen, uitkeringen of belasting, de helft van alle tips had te maken met drugsdelicten. Verder komen tips binnen over gewelds- en zedenmisdrijven, verkeersongelukken en soms over moordzaken.

In mei kwam er een telefoontje binnen over een transport van grote hoeveelheden xtc en hennep dat op stapel stond. Het leidde tot de aanhouding van drie Veendammers, plus de inbeslagname van 1000 xtc-pillen en forse hoeveelheden hasj en hennepplanten.

Zinloos geweld
De Meld Misdaad Anoniem tiplijn gaat samenwerken met de Stichting tegen zinloos geweld. In oktober lanceren beide instanties een campagne op scholen, waarbij jongeren gestimuleerd worden tips door te geven over wapenbezit. De tiplijn moet daarnaast beter gebruikt gaan worden bij het bestrijden van mensenhandel.

Links:

juridische vraag stellen Ik heb een juridische vraag

Ben je op zoek naar duidelijk en deskundig advies voor jouw situatie? Wij staan je graag met raad en daad terzijde.

Vraag stellen

Deel deze pagina:

Reacties

joerie van zwam | 30.12.04 | 15:48

ik wil even vertellen dat ******* uit ****** heel veel iligaal vuurwerk in zijn schuur heeft ik weet zijn adres niet maar ik weet wel dat hij achter een cafe woont

(persoonlijke gegevens verwijderd door JuroFoon. Voor het aangeven van misdaad kunt u aangifte doen bij de politie of bij Meld Misdaad Anoniem)

anoniem | 15.01.05 | 21:56

Wat is dit vo0r shit ik werd gebeld dat ik kantoorartikelen steel Tjuuuus ..!!

CAW Vesters | 19.01.05 | 16:18

Ik heb nogal veel last gehad van mijn buurvrouw en nog wel een beetje, maar wij negeren ze nu dood.

Echter zij leeft haar hele leven, in iedergeval de laatste 15 jaar, van een sociale uitkering. Maar het afgelopen jaar hebben wij gekonstateerd dat zij er zwart bijverdiend, zij zit thuis achter de naaimachine en verdient daarmee zon Euro 500 tot 1000 per maand mee, als ik na ga dat zijzelf afgelopen zomer in haar tuin beweerde naar haar bezoek. Toen had zij reeds Euro 5000,00 verdiend.

Dus pleegt zij sociale fraude !!!

Wat moet en kan ik hiermee, zodat de gemeentelijke sociale dienst hiervan kennis en actie neemt.

Met vriendelijke groet,

Cees Vesters

J. de Jong | 02.02.05 | 20:00

Ik wil u op de hoogte brengen inzake Schoonmaakbedrijf ****** in *******.

De directie weet zich stelselmatig schuldig te maken aan: discriminatie, contractbreuken, uitbetaling van onvolledige salarissen, belastingonderduiking, fysieke bedreigingen van werknemers, etc...

Bovendien maakt het bedrijf zich schuldig aan prijsafspraken en oneerlijke concurrentie.

(persoonlijke gegevens verwijderd door JuroFoon. Voor het aangeven van misdaad kunt u aangifte doen bij de politie of bij Meld Misdaad Anoniem)

Randy van Zwan | 08.02.05 | 22:13

Via deze mail deel ik een ieder mede , dat survival organisatieburo ******* alleen maar zwartwerkers in dienst heeft.Zij organiseren survival weekends E.D in ******* ( ****** ).Het wordt tijd , dat de belasting dit soort

" oplichters " eens aanpakt.

(persoonlijke gegevens verwijderd door JuroFoon. Voor het aangeven van misdaad kunt u aangifte doen bij de politie of bij Meld Misdaad Anoniem)

..... | 09.02.05 | 14:51

http://www.partypeeps2000.com/asp/AccountInfo.asp?user=Tangerboy2005

op deze site staan schokkende beelden van jongens die het er mee eens zijn dat theo van gogh is vermoord en nog wat dingen over hirsi ali

alvast bedankt

HVW | 09.03.05 | 14:56

Even een reactie op het berichtje van CAW Vesters. Ook wij hebben zon buurvrouw. Ze leeft volgens haar helemaal volgens de regeltjes, maar werkt wel zwart bij in de huishouding terwijl haar man een WAO uitkering heeft. Eigenlijk kan me dat niks schelen, maar omdat ze ons al jaren dwarszit, in de gaten houdt etc. (gisteren knipte ze nog 2 cm van een plantje wat over de schutting was gegroeid) wil ik haar ook wel eens dwars zitten. Wat doe je met zoiets.

bertus | 24.03.05 | 9:24

by ons woont een krapoel die zwart werkt want hij is bij zijn baas buiten geschopt en hij denkt dat hij alles kan en mag maar dan kent hij mijn nog niet want ik wil hem aangeven maar weet niet waar dat moet en dat noemt zich timmer man

W.Brandsen | 05.04.05 | 12:47

ik woon al 18 jaar in de westerstraat en naast mij zijn mensen komen te wonen een en al ergenis ze hebben zijn een kinder opvang begonnen de hele dag geschreeuw van s,morgens tot s,avonds ze staan niet

geregistreert en dan de rotzooi die over de heg komt van ballen tot hout je zou maar liggen te zonnen en je krijgt een stuk hout op je kop en dan dat gescheeuw je wordt er gek van en maar lekker zwart verdienen en lopen te zeuren dat ze onze wekker horen je wordt gek van ze

groetjes de buurman

anonymus | 17.04.05 | 16:17

prima systeem, iets voor donner of dunner? Mijn ex heeft bakken vermogen maar verzwijgt dat, arme Belastingdienst, onterecht n pro-deo-advocaat, ik teveel ex-partner-alimentatie betalen, arme Sociale Dienst, en ook mijn kinderen kwijt, dwaze vader. Dank U Nederlandse KUTstaat

lady dana | 20.04.05 | 20:10

ex vriend heeft verschijnlijk een henapkwekerij in zijn huis en hij werk en zijn vriendin heeft sozawe heeft 3 kinderen waarvan er geen van alle alimentatie krijgt vinde het apart deze man wordt ook gezogt wegens belasting fraude en zou graag willen dat er een bezoekje bij hem langs ging om alleen te thecken zodat vervolgens een straf krijg of dat ik vanaf 2002 tot 2005 terugbetaalde alimetatie ontvang

lady dana | 20.04.05 | 20:19

******* *** achternaam ****** roepnaam ****** telefoon ****** wil deze man laten boeten voor zijn daden bedankt de henepkwekerij is bydeway in de kelder

(persoonlijke gegevens verwijderd door JuroFoon. Voor het aangeven van misdaad kunt u aangifte doen bij de politie of bij Meld Misdaad Anoniem)

anoniem | 11.05.05 | 12:52

Ik zou graag willen weten als je iemand kent die bij een baas werkt halve dagen maar daarbij ook veel zwart werkt waar ik dit dan kan melden, Of of dat dan ook echt anoniem gebeurt!!! Alvast bedankt

anoniem | 16.05.05 | 23:40

ASOCIAAL RIJGEDRAG!

Op maandag 16 april 2005 om ca. 20.00 uur reden wij over de Oijenseweg in Oss richting stoplicht. Daar kwam van rechts, uit de Orseleindstraat, met een enorme vaart een donkergrijze Peugeot, 102 met kenteken LG ZR 43, zonder richting aan te geven de voorrangsweg opgereden, linksaf door rood licht en vervolgens op de Hertogensingel autos links en rechts inhalend tot hij op de Singel 1940-1945 bij het stoplicht niet anders kon dan wachten. Toen het verkeerslicht weer op groen sprong haalde hij weer allerlei autos links en rechts in, onderwijl sneed hij nog een aantal automobilisten om vervolgens de ventweg in te scheuren bij juwelier Van Kampen. Ik zou willen dat zon jongeman zich realiseerde wat hij op dat kleine stukje allemaal had kunnen veroorzaken. Zo iemand zou, wat mij betreft, direct van de weg gehaald moeten worden en nooit meer in een auto mogen rijden tot hij beseft wat verantwoordelijkheid voor jezelf en je medeweggebruikers inhoudt.

Nederlandse Marokkaan | 18.05.05 | 12:59

Hey beste mensen,

Als marokkaan word je de laatste tijd vaak er, wel of al dan niet bewust, op geattendeerd dat je verantwoordelijk bent voor het gedrag van andere marokkanen.

Hierbij mijn sociale plicht. De heer ***** ****** en de heer ****** ******, beiden inmiddels woonachtig in marokko, hebben hier enkele dagen gewerkt zijn toen vertrokken en hebben een WAO-uitkering aangevraagd middels valse doktersverklaringen.... die ken je in marokko zo kopen!! anyway, dit soort uitkeringstrekkers verpest het nogal voor de wel willenden onder ons.

waar kan ik hiervan melding doen?

Gegroet,

M.M

(persoonlijke gegevens verwijderd door JuroFoon. Voor het aangeven van misdaad kunt u aangifte doen bij de politie of bij Meld Misdaad Anoniem

jackie | 20.05.05 | 11:06

een zogenaamde vriend van mij heeft op mijn kosten 400 euro verbeld. Maar betalen ho maar, zwart werken geen normale baan nee Bob van Manen als ik je aan de veren kom in enschede wordt je niet gelukkig.

Ingeborg | 31.05.05 | 22:18

wou ff melden dat *** te *** ten onrechte alleenstaande ouder korting krijgt plus huursubsidie en alle andere kortingen die je krijgt als alleenstaande ouder, maar *** (ingeschreven *** te ***)de vader van nu 3 kinderen bij 3 verschillende vrouwen, die 2 van kinderen niet de moeite waard vind, daar gezellig inwoont en ze bij elkaar een leuk centje verdienen op deze manier.

(Bericht gewijzigd door JuroFoon. Dit is niet de plek om anderen met naam en adres te betichten van fraude of andere strafbare feiten).

anoniem | 09.06.05 | 23:14

ik vind het niet eerlijk wij moeten werken en sommige krijgen alles voor elkaar zijn aan de steun zijn helers rijen in een dikke mercedes,en wat kun je er aan doen niks in de vermeelstraat wordt geheeld in helmond

johnny vrolijk | 10.06.05 | 0:24

ik vind veraden en klikken of hoe je het ook noemen wilt HET LAAGSTE VAN HET LAAGSTE WAT EEN MENS KAN DOEN ! EN OOK AFGUNST ALS JE BIJVOORBEELD MET EEN MERCEDES RYD VIND IK KINDERACHTIG ! DAN MOET JE ZELF BYDEHAND WORDEN DAN KAN JE OOK MERCEDES RYDEN I.P.V ANONIEME LANDVERADER SPELEN ! JULLIE ZIJN ZIELIG !

schilderswijk | 10.06.05 | 0:51

als jullie iemand aangeven die zn kinderen verwaarloost of incest pleegt of zn vrouw of dieren mishandeld heb ik respect voor maar wat jullie schijven is gewoon jaloezie ! misgunners he !

bob | 11.06.05 | 16:12

alle zwart werkers moeten ze aanpakken

hannes | 12.06.05 | 20:58

lang leve het zwarte werk ! binnenkort koop ik een nieuwe mercedes van al dat werk , wel zwaar hoor dat zwarte werk en dan nog die kritiek waar ik mn hol mee afveeg .

Natasja | 14.06.05 | 14:07

Ik reageer op de nederlandse marokkaan die een sociale plicht doorgaf, ik vind dat dit doorgeven moedig en het helpt orde in de samenleving te creeren! Wellicht weet ik waar je zulke dingen moet melden reageer op mijn email a.u.b.; natasja1235@hotmail.com

zwart werker | 21.06.05 | 18:28

wat een viezerikken die land verarders zijn jaloers ik vind jullie maar laf

anoniemm | 30.06.05 | 17:42

Wat is er nou mis met mensen die in een mercedes rijden?? Jezuss man, dat is pas jaloezie! Als iemand zon dikke auto eerlijk heeft verdient is daar toch niks mis mee?

michael | 13.07.05 | 20:49

leuk zoon klik lijn

het zou ook werken als iedereen eerlijk blijft

en niet het gebruikt om wraak te neemen of iets van die aard

het blijkt erg in te zijn om met kinderen hun leefen te speelen

ouders die beshuldig worden van mishandeling terwijl die niks anders dan van hun kind houden

en nooit en nogmaals nooit een hand verheefen hebben

is dit wat wij nederlanders willen en willen zijn

dan schaam ik me voor me afkomst

mr..... | 16.07.05 | 13:33

ik ben steeds meer getuige van handeltjes na twaalf uur het wordt steeds openlijker. wat je wil "kun" je tegenwoordig krijgen. Daarnaast zijn er veel mensen die zwart werken in verschijdene zaken. Cameras die buiten casionos of verschijdene plaatsen buiten staan maakt niet uit. in dit soort oplijke plaatsen moet veel meer ligt komen te staan veller licht. dan heb ik het over de ged.molenwijk. hveen. graag zou ik meer aandacht besteeds zien door agenten, dan alleen maar rondtjes te reiden door het centrum......................

Vriendelijk groet,

mr...

Ziani F. | 16.07.05 | 23:11

Hey Beste mensen,

Wisten julie dat taxibedrijf ****** in ****** slechts een dekmantel is voor

de drugspraktijken van ****** en zijn broer ****** is? Ja ja pure drugsdealers

Succes klootzakken

Ziani S.

Ainzohra Idol (een rechtvaardige Marokkaanse meid) | 19.07.05 | 13:31

Goede dag beste mensen,

Bij deze wil ik me richten tot F.Ziani, S.Ziani en M.M (zogenaamd) Nederlandse Marokkaan.

Marokanen zijn de laatste jaren zeer slecht in het nieuws geweest en de media is actief op zoek naar andere slechte daden van de Marokkanen, en u beste broeder en of zuster bent (on)bewust ook bezig met een slechte beeld van Marokkanen te geven.

Ik richt me nu tot M.M Nederlandse Marokkaan.´Jij noemt het een sociale plicht die je op je neemt, maar beste broeder of zuster, ik noem het niets anders dan je eigen broeders/zusters onnodig in moeilijkheden brengen. En beste broeder of zuster dat zij van verboden (haram) geld consumeren is hun eigen verantwoordelijkheid, op de dag die er aan zal breken worden zij zelf er verantwoordelijk voor gesteld. Dus beste broeder of zuster mijn vraag aan jou is: ´Wat voor voordeel haal je hieruit?´

En wat ik tegen F. Ziani en S. Ziani wil mededelen is: ´Wist je dat je nu eigenlijk uit zwakte handeld? Op deze manier ben je bezig de imago van de taxibedrijf Erasmus in Rotterdam te verslechteren. Maar beste broeder of zuster, ook aan jou stel ik de vraag: ´ Welke voordeel haal je hieruit?

Beste broeders of zusters ( S en F Ziani en M.M Nederlandse Marokkaan) zijn jullie het niet met mij eens? Dan heb je de mogelijkheid om je mening toe te lichten d.m.v een e-mail naar Ainzohra_Idol@hotmail.com te zenden. Uw reactie is van harte welkom!!

Vriendelijke groet,

Ainzohra Idol

Zonder Naam | 19.07.05 | 14:28

Wat is dit voor shit? Ga een hobby zoeken of zo. Doe iets nuttigs en houd je niet bezig met anderen!!!

anoniemmm | 19.07.05 | 16:10

tegen wie heb je het nu?????

blabla | 20.07.05 | 18:10

bla bla ..

annie | 23.07.05 | 11:47

laat iedereen lekker doen wat ze zelf willen bemoei je lekker met je eigen zooitje. mensen die andere mensen verraden HEBBEN JULLIE NIKS ANDERS TEDOEN HEBBEN JULLIE GEEN LEVEN DAN ALLEEN MAAR OP ANDERE LETTEN!!! jullie zijn gewoon erg zielig! groetjes annie

CARLOS2905@LYCOS.NL | 23.07.05 | 12:19

VERRADERS WERDEN VROEGER TEGEN DE MUUR GEZET EN AF GEKNALD , DAT ZOUDEN NU OOK NOG MOETEN DOEN. HET IS ALLEMAAL AFGUNST

naamloos | 23.07.05 | 22:54

hahahahhaha

whatever | 25.07.05 | 14:17

(Verwijderd wegens plaatsen persoonlijke adresgegevens. Aangifte van strafbare feiten kunt u doen bij de plaatselijke politie, niet op het forum van JuroFoon)

Beppie | 27.07.05 | 11:52

Ik woon in "Smeetsland" een aso dorp in Rotterdam Zuid. En iedereen die daar woont heeft sociale dienst de helft ervan heeft een wietplantage in de tuin, de andere helft trekt dubbel.

Allemaal aan het gas moeten ze.

RM VEERMAN | 27.07.05 | 13:28

IK KEN OOK VEEL VROUWEN DIE ZWART WERKEN NAAST EEN UITKERING IN PARENCLUBS / MASSAGESALONS DUS BEDRIJVEN DIE EEN VERGUNNING ETC HEBBEN MI.I. NAUWELIJKS FISCALE CONTROLE OP DE DAMES MAAR OOK OP DE EXPLOITANT VAN DIT SOORT BEDRIJVEN.

klikker | 27.07.05 | 21:49

alle zwartwerkers opsluiten in een asokamp en nooit meer loslaten, als alles er inzit wordt het leven voor de anderen vanzelf goedkoper.

Lutske | 03.08.05 | 9:03

Onbegrijpelijk vind ik het dat iemand in onze buurt zeker 25 jaar de verzekering oplicht. Zogenaamde aanrijdingen, inbraak enz. Het loopt onderhand in de tienduizenden euros. Van de laatste claim zijn ze nu lekker op vakantie en de eerlijke burger zit thuis zonder een cent. Waar is gerechtigheid?

rechtvaardige persoon | 06.08.05 | 18:54

Ik wou even reageren op de hopeloze mensen die de advertentie als de naam S.ziani en F.ziani hebben gebruikt.

Ik wou kenbaar maken dat het zieligste wat je kan doen is iemand verraden en een naam van een ander gebruiken!!!

Wat wil je hiermee bereiken!! Het is slechts lasterpraat en het zal je niet nutten niet hier op aarde en zeker niet later!!!!Denk na man en als je echt lef hebt zet je eigen naam eronder dan pas heb ik respect voor je!!!!!

anoniem | 07.08.05 | 14:30

er woont een vrouw op *********** ** ***** ******* ze heet ********* ze tart iedereen en ook een famielie lid van mij dit vrouwtje probeerd zo veel mogelijk problemen te vermijde en iedere keer speeld ze onder een hoedje met haar vrienden ook in de esdoornstraat die zelf niet zuiver zijn kwa gejatte spullen etc.. nu heeft die yvonne een gestolen brommer die is alleen geruild van kenteken kan er niet is onderzoek worden gedaan naar haar brommer die eigenlijk gestolen is want hun zijn keer op keer fout en pakken steeds maar via politie altans dat proberen ze dat ene andere vrouwtje ik neem het voor dit vrouwtje op omdat ik weet dat uitgerekent dit vrouwtje er alleen voor staat met 6 dochters en ze zo haar best doet en de politie rent voor de verkeerde kijk verder politie zei die ****** op *********** rijd op een gestolen brommer en dit weet ik ook uit goede bronnen

(persoonlijke gegevens verwijderd door JuroFoon. Voor het aangeven van misdaad kunt u aangifte doen bij de politie of bij Meld Misdaad Anoniem)

Ånneke | 08.08.05 | 12:55

ben wel belgische en op zoek naar een kliklijn hier in belgie . de buren hebben kippen en van alles achter het huis zitten , maar nu vallen die kippen zo maar dood , ik ben bang voor die vogelpest , want zaterdag lagen er weer 5 kippen dood zomaar , niet doodgebeten , gewoon dood

waar kan ik terecht? zonder dat ik mij kan bekend maken , andere buren weten het ook , maar niemand reageerd

Ainzohra Idol | 10.08.05 | 6:19

Noem me geen zuster of broeder, ik ben joods en denk niet dat jij dat bent. Jou fout is dat je denkt dat ik hier voordeel mee heb, dus jij doet en keurt dingen alleen als ze voordeel voor jezelf hebben goed. Dat nog eens associaak. Maar ik blijf erbij dat familie Darnoun verkeerd is. Iedere kans, om de waarheid over hun te zeggen, zal ik met 2 handen grijpen, KOSTE wat KOST!!

En jij.... jij moet je met je eigen zaken bemoeien. Ik heb niemands mening gevraagd, kwestie van vrijheid van meningsuiting.

Maja | 15.08.05 | 16:30

****. en **** **** te **** woonachtig aan de **** hebben beiden een uitkering omdat ze zgn. lichamelijk klachten hebben. Hier is niets van waar!!!! De een heeft een eigen computerhandel aan huis en de ander organiseert horsoscooppartys. Ze lichten de boel dus dubbel en dwars op en dat moet echt ophouden!

(persoonlijke gegevens verwijderd door JuroFoon. Voor het aangeven van misdaad kunt u aangifte doen bij de politie of bij Meld Misdaad Anoniem)

f. ziani | 16.08.05 | 14:21

hallo mensen

diegene die op naam F. ziani en s. ziani schrijft heb de balen om jullie eigen naam te schrijven want ik ben f. ziani

ik vind het kinderachtig om iemand anders naam tegebruiken.

ainzohralady | 21.08.05 | 21:09

soo man wat stelt dit alllllemaal voor

anoniem | 24.08.05 | 21:14

ga een leven zoeken a stelletje idioten, weten jullie wel wat voor problemen jullie veroorzaken in nl en marocco.

Hier gaan jullie op de een of andere manier van zelf in de problemen raken, wie de bal kaatst verwachtte hem terug.

als je de familie **** zo slecht vindt zeg het dan in hun gezicht en niet op iemand anders`s naam op het internet, stelletje lafaards.

Whatever | 25.08.05 | 19:15

Kijkt u eens in de zaak de **** te ****

Elk personeelslid werkt er zwart. Drank wordt onrechtmatig verkregen en de keuken is zo goor dat ik niet snap dat mensen hier vrijwillig eten ( alhoewel dat weinig gebeurt )

Grijp eens in! De echte ondernemer heeft te lijden van dit soort kwakzalvers

Robert | 17.09.05 | 1:22

Dat is nu juist het probleem met de meeste Mercedes rijders, ze hebben deze lijkenauto niet eerlijk verdiend. Mijn pa moet voor zin Mazda in ieder geval een stuk harder werken dan die asociale klaploper buren van hem.

anna | 21.09.05 | 22:03

Ik wil graag weten waarom je alleen telefonisch een tip kunt doorgeven, ik doe dat nml liever via email!

Jan | 20.10.05 | 9:55

(Bericht verwijderd in verband plaatsen van persoonlijke gegevens)

Rina Zwittink | 25.10.05 | 16:43

Graag wilde ik even mijn gal spuien op twee mensen bij mij in de straat die geen verkeersborden kunnen lezen. Allereerst de eigenarese van een Opel Corsa met kenteken **-**-**. Zij kan niet parkeren en rijd vaak tijdens inparkeren tegen geparkeerde autos aan (OOK MIJN WAGEN)en rijd vaak tegen het verkeer in. Persoon twee die dit doet is haar vriend met een rode Mazda 323F met het kenteken **-**-** hij kan helemaal geen borden lezen en pleurt zijn auto overal maar neer. Rijd met een bloedgang door de straat en komt met een teringgang de straat uitrijden op het moment dat je zelf ook komt aanrijden, vervolg niet meer doen of je kan de eerste tijd niet meer lopen!!!

(kentekennummers aangepast door JuroFoon)

POpA | 02.11.05 | 12:16

RW uit Gr. Heeft massas illigalen in zijn huis

alex | 02.11.05 | 14:22

graag wou ik weten als je uitkering van de sociale dienst krijgt als, je dan mag samen wonen met de vriend,zij vormen een gezamenlijke huishouding dus

ik kan namelijk een vrouw die heeft een vriend al twee jaar bij haar inwonen

ik wil vragen als dat zo maar kan

controleur | 04.11.05 | 23:12

Ze zouden iedereen die hier een reactie heeft geplaatst moeten opsluiten en niet vrijlaten vooraleer ze een cursus Nederlands met goed gevolg hebben afgerond!

G-DOGG | 08.11.05 | 16:43

wat een zielige bedoeling mensen wat lopen te naaien veeg eerst eens voor je eigen deur fuckers!!!!!!

y.s | 09.11.05 | 15:1

dranan wlad lahram o nashom chmayat o f tali naana naana hahahahhaha

y.s | 09.11.05 | 15:4

aaaaaaannnnaaaa hawa aaannanaaaa a a aaaahahahahha

y.s | 09.11.05 | 15:5

ana li ktabt had chi ila 3raftoni rah baz 3likom o yadkom f hadak li hda hadik o nana nana nana

Reageren op dit artikel is niet (meer) mogelijk

Auteursrecht JuroFoon

Het overnemen van artikelen is alleen toegestaan met voorafgaande schriftelijke toestemming van JuroFoon. Lees meer over de voorwaarden.